[Fri Jan 19 22:34:39 MET 2018]
Abierto Hogar
[Fri Jan 19 22:34:39 MET 2018]

Guía de contratación de TV

Nesta guía imos explicarche as características fundamentais dos tres tipos de televisión: por Fibra - ou cobre -, por satélite e en liña. Tamén, informarémosche sobre os xeitos de contratación e os principais servizos asociados, que che permitirán crear unha TV ‘á carta ’, a que máis axústese aos teus gustos e necesidades.

Por que teño que pagar para ver a televisión?

Cada vez con maior frecuencia, os contidos máis interesantes de TV éstánse ofrecendo a través de plataformas de pagamento: competicións deportivas – Fórmula 1, motos, fútbol, baloncesto, tenis…-, películas de recente proxección no cine, series de estrea, etcétera. Unha calidade e inmediatez de contidos que non tes nas canles abertas de TV.

A forma de ver a TV está cambiando grazas á tecnoloxía , en continua evolución. Xa hai outras opcións ao manido ‘ver o que poñan’. Podemos gozar de contidos concretos no momento que queiramos. Desde ver unha película á hora que che apeteza ata retomar a túa serie favorita no momento exacto que a deixaches. Acabouse o de molestarche en buscar por onde ías ou quedarche con ganas de máis. Podes ver o número de capítulos que desexes cando queiras. Unhas vantaxes de que só podes gozar nas televisións de pagamento.

Unha magnífica aposta de lecer que agora non resulta tan custosa, porque os operadores de comunicacións inclúen a TV de pagamento en paquetes xunto a outros servizos. Aínda que, por suposto, o prezo final dependerá das opcións elixidas.

Polo tanto, se queres acceder a contidos de calidade, unha forma de ver a TV totalmente diferente, o mellor é incluír a TV de pagamento no teu ‘pack’ de servizos cun operador. É bastante accesible e merece a pena.

Que necesito para contratar Televisión?

Para poder contratar televisión de pagamento por Fibra ou cobre debes ter un mínimo de ancho de banda na túa conexión á Internet, que che permita gozar do servizo con calidade suficiente.

Movistar necesita que a cobertura de Internet que teñas sexa, polo menos, superior a 6Mb, para poder ofrecer un servizo de TV con boa calidade. En caso contrario, sempre poderás dispor do servizo de televisión por satélite, xa que é o único operador que dispón del.

As modalidades de emisión de televisión son tres. A continuación, explicámosche en que consiste cada unha:

Televisión En liña

IOS

Consiste en ver a TV a través da Internet, tanto a emisión de canles coma o acceso a un catálogo de contidos que está sempre dispoñible. A vantaxe é que non necesitas dispositivos engadidos, como descodificadores, antenas, etcétera.

E podes acceder desde onde queiras. Pódese ver todo o contido e canles a través dunha páxina web desde o ordenador. Para entrar por medio doutros dispositivos, como smartphones, tablet, smartTVs, ou consolas de xogos, hai que descargarse unha app, que che permitirá gozar do servizo que contratases. A opción que ofrece Movistar é Yomvi, moi ben valorada por todos os clientes.

Se tes unha smartTV con posibilidade de instalar a app de Yomvi, poderías ver Yomvi no teu televisor. Pero debes ter en conta que non ofrece todas as funcionalidades da televisión por Fibra con descodificador nin a mesma calidade de emisión.

Televisión por Satélite

TV satélite

Cando non estaban tan estendidas as redes de Internet de calidade en España, esta era a opción máis utilizada para dispor de TV de pagamento e acceder aos contidos máis exclusivos.

Porén, agora, esta opción utilízase moito menos. Case todo o país ten xa unha cobertura suficientemente boa de Fibra ou cobre para ofrecer un bo servizo de TV.

Para os lugares onde aínda non chegan estas redes, a alternativa é instalar unha pequena antena parabólica que leva o sinal a un descodificador. A calidade é equiparable á TV por Fibra ou cobre. E para ter calidade HD contrátase un descodificador especial (iplus).

Este servizo está asociado en España á imaxe de CANAL+. E agora que forma parte da Telefónica chamámolo MOVISTAR+.

A televisión por satélite inclúe servizos de valor engadido contratando iPlus: gravacións, aluguer de películas…

Televisión por Fibra (ou cobre)

TV Fibra

Esta é a opción que dá máis posibilidades e calidade. Para empezar, a conexión da TV á rede é exclusiva, de maneira que non afecta ao resto de utilización de datos no fogar. Por iso, pódese asegurar unha calidade óptima na recepción dos contidos. Cando ves, por exemplo, un partido de futbol a través dunha páxina web ou unha aplicación nunha smartTV, a calidade está condicionada non só polo consumo de datos no teu fogar, senón tamén pola cantidade de persoas que están accedendo a ese contido desde outros sitios.

Ademais da calidade, a tecnoloxía do descodificador permíteche ter unhas funcionalidades que melloran significativamente a túa experiencia. Mesmo se tes unha TV sen conexión á Internet ou smartTV, co descodificador dispós dunhas enormes vantaxes: gravacións, aluguer de películas, acceso ao contido dos últimos sete días, control parental, mosaico que permite contemplar unha competición deportiva desde distintos planos, etcétera. Explicarémosche todo isto máis adiante.

Movistar só utiliza a televisión en liña no seu servizo multidispositivo Yomvi, Yomvi é un servizo gratuíto incluído en todas as contratacións de televisión de Movistar por Fibra e cobre. Tamén está incluído na contratación dalgunhas modalidades de Fusión, que che permite ver noutros dispositivos os contidos contratados.

Outros provedores de contidos emiten canles propias do seu servizo de TV exclusivamente en liña, polo que a calidade do servizo non é equiparable á televisión de cobre ou Fibra.

Calidade da emisión por Fibra ou cobre

TV satélite

A contratación de televisión implica, ademais de ter servizos e contidos de alto valor, dispor de emisión de canles en HD, sempre que o operador emita nese formato. Movistar emite máis de 50 canles en HD e está empezando a traballar en pilotos de emisión en 4K.

A tecnoloxía 4K ten unha resolución catro veces maior que unha televisión Full HD e oito veces maior que unha HD convencional. A pesar de que non todos os televisores posúen as características necesarias para albergar este formato, éstáse estendendo con gran rapidez.

Calidade audio e Idiomas

Calidade Audio

Normalmente, o audio en televisión é estéreo. Tamén existe a posibilidade, en determinados programas, películas e series, de cambiar o audio a versión orixinal e, incluso, incluír subtítulos.

Ademais en Movistar, a diferenza doutros operadores, existe a posibilidade de recibir o audio en formato DOLBY nos contidos HD que o incorporen. Isto permitiría conectar a televisión ao teu aparello de ‘Inicio Cinema’ ou ‘barra de son’, co que poderías escoitar a televisión coa calidade sonora dunha sala de cine. Desde que dispoñas de acceso por Fibra.

Como funciona a televisión a un tempo que a navegación pola Internet?

Con Movistar pódese navegar e ver a TV ao mesmo tempo.

Se che xorde a dúbida de se navegando pola Internet verase con peor calidade a televisión, a resposta é non. Pero, no caso de que sexas cliente de ADSL (sen cobertura Fibra), a calidade da túa conexión á Internet podería verse minguada, especialmente en conexións inferiores aos 4 Mb. Por iso, desde Movistar recomendámosche que apages o teu descodificador cando non esteas vendo a televisión.

No caso dos clientes de Movistar Fibra Óptica, a conexión á Internet non se ve afectada polo feito de que o descodificador estea apagado ou aceso. Grazas á tecnoloxía FTTH (Fiber To The Inicio) poderás ver a televisión, navegar pola Internet, descargar contidos ou xogar en liña de maneira simultánea sen sufrir ningunha perda de velocidade.

Calidade e contidos de YOMVI

Como comentamos con anterioridade, Yomvi é a televisión en liña de Movistar e emítese pola Internet (en streaming). Iso permíteche que funcione con calquera rede 3G, 4G e Wi-Fi e dáche libre elección de visualización: smart TV, smartphone, ordenador, tablet ou consola.

A calidade da emisión dependerá en gran medida da cobertura e da calidade da rede WI-FI onde esteas conectado. Cun mínimo de 3Mb, poderás ver con calidade o servizo. Pero, para garantir unha calidade excelente sen cortes nin paradas, deberías ter polo menos 6Mb de velocidade e baixada. A calidade audio tamén está garantida a partir de 3Mb.

Servizos, o valor engadido da TV

A contratación de televisión por Fibra ou cobre dáche acceso a servizos exclusivos que non ten a TV convencional:

Control parental

A través dun PIN poderás bloquear contidos e canles, para evitar que os máis pequenos teñan acceso a contidos que non desexes que vexan sen o teu permiso.

Servizo de aluguer de contidos

Podes alugar unha película como nun videoclub, pero sen saír de casa. Cada título ten o seu prezo, entre 2 e 5 €, que se engade á próxima factura de Movistar. Tes 24h. para vera cando queiras. Exactamente como un DVD: con idiomas, subtítulos, funcións de ir cara a adiante, cara a atrás, pausa… Desde o menú de MOVISTAR+, accedes á listaxe de título sempre dispoñible, con custo ou sen el, que poderás reproducir directamente no teu televisor.

Mosaico

Unha serie de sinais simultáneas, en retransmisións deportivas, que utilizan diferentes cámaras e permítenche decidir desde que ángulo queres seguir a competición. Só estará dispoñible naqueles eventos deportivos compatibles coa función mosaico.

Contidos, crea a TV á túa medida

Unha das características máis importantes á hora de elixir unha TV de pagamento é os contidos que ofrece. Isto cambia de tempada a tempada. De feito, xa son habituais as noticias, cada verán, sobre que plataforma faise cos dereitos de retransmisión da Liga BBVA – Primeira división -, froito das negociacións cos propietarios dos contidos. O mesmo pasa o resto de competicións deportivas de interese – Fórmula 1, motos, baloncesto, tenis…-, as series e películas.

Agora mesmo, a plataforma que inviste máis en dispor e ofrecer os mellores contidos é Movistar, reforzada agora con toda a experiencia de CANAL+.

A exclusividade e variedade que ofreza o operador para combinar os contidos que oferta é outro punto determinante para decidir que televisión contratar.

A continuación, explicámosche como adoitan funcionar as modalidades de contratación de TV, partindo dun paquete básico que logo podes ir completando con máis contidos e servizos.

 

TV Básica

A contratación de TV parte dun paquete básico de canles, que logo podes ir completando.

Estas canles iniciais inclúen:

  • Todos as canles de TDT
  • Programación especial infantil
  • Canles temáticas: series, musica, cine, documentais.
  • Canles autonómicas
  • Canles internacionais de deportes e informativos

O paquete básico en MOVISTAR+ chámase FAMILIAR

 

Paquetes temáticos

Sobre o paquete básico, podes aumentar a túa oferta engadindo contidos concretos. Engade canles máis personalizados, en función dos teus gustos: estreas de cine ou series, os campionatos deportivos que máis interésenche...

Actualmente, en MOVISTAR+ dispós dos seguintes paquetes temáticos:

  • CINE
  • FÚTBOL
  • DEPORTES
  • SERIES
 

Canles especiais

Fóra dos paquetes temáticos, existen canles especiais que requiren unha contratación adicional Adoitan ser de contidos para adultos, especializados nalgún tema ou actividade ou para un público moi concreto.

As canles especiais que oferta MOVISTAR+ son:

  • CANAL+ Touros
    • Classica
    • Mezzo
    • Playboy TV
    • Caza e Pesca
    • Extra Asiático
    • Extra Latino
  • Barça TV
 

Paquetes PREMIUM

Para optimizar o gasto, e se estás interesado en ter a oferta máis completa, existen paquetes extras que unen varios paquetes temáticos dos anteriormente mencionados.

Dentro dos paquetes Premium, poderás encontrar:

PREMIUM =
FAMILIAR + CINE + FÚTBOL + DEPORTES + SERIES

PREMIUM EXTRA =
PREMIUM + (Playboy TV, Caza e Pesca, Classica e Mezzo)

PREMIUM TOTAL =
PREMIUM EXTRA + TOUROS

TODOS estes paquetes inclúen ademais a funcionalidade Última 7 Días sen custo adicional.

Movistar, grazas á súa fusión con CANAL+, ten a oferta máis completa, exclusiva e de maior calidade en contidos. Outra vantaxe adicional son as múltiples opcións para a súa contratación.

Podes informarche de a oferta completa de televisión de MOVISTAR+ na nosa web.

Garantía Movistar

Ademais en Movistar terás miles de profesionais á túa disposición no 1004, desde España as 24 horas os 365 días do ano e de forma gratuíta. E se prefires contactar connosco de maneira en liña, ti elixes: Asistente, correo electrónico, Comunidade Movistar, chat e redes sociais.