Grid: Sun May 20 17:35:36 MEST 2018
[Sun May 20 17:35:40 MEST 2018]
Abierto Hogar
[Sun May 20 17:35:40 MEST 2018]
Cercar en movistar.es…

Preguntes més freqüentis sobre Serveis

Preguntes més freqüentis sobre Serveis
  • Resol els teus dubtes sobre Serveis

    • Què és la bústia de Veu?
      És el contestador automàtic del teu telèfon mòbil. Et permet rebre els missatges de veu i/o de vídeo de les persones que no aconsegueixen posar-se en contacte amb tu a través del mòbil, o bé perquè et trobes fora de cobertura, comunicant, tens el telèfon apagat, o no vols o pots despenjar el mòbil en el moment en què es realitzen les trucades.
      Entra en la nostra secció de Serveis seleccionat Sempre Connectat i consulta com activar-ho.
    • Com puc connectar-me a Internet?
      Utilitzant la tecnologia Internet mòbil 3,5G de Movistar, podràs navegar per Internet des del teu ordinador o des del teu mòbil siguis on siguis, de manera ràpida i senzilla. Entra en la nostra secció de Serveis selecciona Internet en el menú de navegació i consulta com accedir des del teu mòbil o PDA o des del teu ordinador.
    • Com activo la meva targeta?
      La Targeta Movistar es ven llista per parlar. Aquesta targeta porta un número de telèfon assignat, i s'activa realitzant una trucada a qualsevol nombre no gratuït. La modalitat de Targeta que ve per defecte és Targeta Única 24 Hores, si vols disposar de la Targeta Movistar, has de realitzar la teva primera trucada al 220 i seleccionar aquesta opció.
    • Escritorio Movistar. Com puc connectar-me a Internet des del meu ordinador?
      Amb la tecnologia Internet mòbil 3,5G de Movistar podràs navegar per Internet des del teu ordinador siguis on siguis, de manera ràpida i senzilla. Visita la nostra secció de Serveis i selecciona l'opció Internet del menú i informa't de totes les opcions per connectar-te a Internet.
    • Correu en el mòbil. Com funciona? Com el configuro?
      Les solucions Mail Movistar permeten la gestió en mobilitat i de manera instantània del correu electrònic. Visita la nostra secció de Serveis i informa't de totes les opcions de correu mòbil.
    • Quins tipus de connexió d'Internet m'ofereix Movistar?
      GPRS: permet l'accés a Internet a alta velocitat, entre 144 Kbps i 7,2 Mbps de baixada, i uns 300 Kbps de pujada.
      3G: Amb aquest tipus de connexió la velocitat de baixada augmenta situant-se entre 3 i 20 Mbps, i la pujada pot arribar fins a 1 Mbps.
      3,5G: Gràcies a aquesta tecnologia, es poden assolir velocitats de pujada al voltant de 6 Mbps.
    • No tinc xarxa, ni accedeixo a xarxes GPRS, 3G o 3,5G. A què és degut?
      Possibles causes:

      • Accedeix al menú de xarxes del teu mòbil i verifica que el mode de xarxa es troba en mode "automàtic" o "mode dual".  Si el mode de xarxa es troba en mode "GSM" no es connectarà a xarxes GPRS, 3G o 3,5G.
      • No hi ha cobertura 3G en la zona en què et trobes, truca al teu Centre de relació amb el Client per comprovar-ho.
      • Existeix una incidència en la zona, truca al teu Centre de relació amb el Client per comprovar-ho.
      • S'ha canviat en el menú la configuració del telèfon mòbil de manera que no pot connectar-se xarxes GPRS, 3G o 3,5G.
    • Puc saber qui m'ha trucat quan no he estat disponible?
      Si, el servei de Trucades Perdudes, t'informa dels intents de trucada que has rebut quan el teu mòbil ha estat apagat, fora de cobertura o comunicant. Visita la nostra secció de Serveis i selecciona d'Inici l'opció de Sempre Connectat i informa't de totes les opcions del Servei trucades perdudes.
    • Existeix alguna opció per personalitzar el to de trucada que escolta la persona que em truca?
      Amb YAVOY pots canviar els clàssics tons de senyal perquè qui et truqui escolti les últimes novetats musicals, acudits, bromes i molt més. Entra en la nostra botiga d'emoció i descarrega't el Yavoy que més t'agradi.
    • Si em quedo sense saldo, existeix alguna facilitat que m'avanci saldo de manera automàtica?
      Amb el servei “Anticipa'm saldo” disposaràs d'un avenç de saldo, només has de trucar al 2233.
      Visita la nostra secció de Serveis i selecciona Recàrrega i Saldo del menú.
    • Rebre / Enviar SMS
      Aquest servei ve configurat per defecte en tots els mòbils perquè enviïs i rebis missatges de text. Visita la nostra secció de Serveis i informa't de totes les opcions seleccionant Missatges i Multimèdia en el menú.
    • No puc enviar / rebre SMS
      • Enviament de SMS:

      Has de tenir configurat el Centre Servidor de Missatges amb el número: + 34 609 09 09 09. Per defecte sempre ve configurat. Si no ho tens, n'hi ha prou amb gravar-ho una vegada.

      • Recepció de SMS:

      Els missatges que no puguin ser lliurats immediatament (telèfon apagat, fora de cobertura, memòria de la targeta plena,...) s'emmagatzemen fins al seu possible lliurament durant un màxim de tres dies, després seran esborraments.

      Els SMS es guarden en la Targeta SIM. És recomanable esborrar els SMS una vegada llegits per a no saturar la capacitat d'emmagatzematge de missatges de la targeta i per evitar un possible reenviament reiterat a causa de problemes de programari o a una involuntària manipulació del mòbil.

      Si s'ha intentat diverses vegades enviar/rebre missatges de text sense èxit és aconsellable provar la targeta del mòbil en un altre mòbil i així esbrinar si es tracta d'una incidència del mateix mòbil, o de la targeta.

      Si és la targeta la que presenta l'errada, posa't en contacte amb el teu Centre de Relació amb el Client o acudeix a un distribuïdor o botiga Movistar.
    • Rebre / Enviar MMS
      Visita la nostra secció de Serveis i informa't de totes les opcions sobre missatges multimèdia: configuració, preus, etc..
      Et recordem que aquest servei de vegades cal configurar-ho, et recomanem que visitis la nostra secció d'Ajuda: Configurar el teu mòbil.
    • No puc enviar / rebre MMS
      Necessitaràs configurar el teu mòbil, per a això existeixen diverses opcions:

      Configuració automàtica. Pots configurar-ho a través d'Internet en la nostra secció d'Ajuda: Configurar el teu mòbil, o bé truca al teu Centre de relació amb el Client i sol·licita el que vulguis configurar i el sistema t'enviarà un missatge que has d'acceptar perquè el mòbil pugui accedir al servei. Aquesta configuració només és compatible per a línies principals, no per a mòbils Multisim.
    • Què és el servei emoció?
      Emoció és el portal de referència de tot tipus de continguts per al mòbil: entreteniment, informació, jocs, música, televisió, banca, guies de viatge, botigues,... A més, emoció te'ls ofereix a través de reconegudes marques i socis. Entra en la nostra botiga d'emoció i descarrega't els continguts que vulguis.
    • Com puc conservar sempre la meva llista de contactes?
      Si et roben, s'espatlla, perds o esborres accidentalment tots els números emmagatzemats en la teva llista de contactes, amb el servei Copiagenda podràs guardes una còpia de seguretat permanent de l'agenda del teu telèfon.
      Visita la nostra secció de Serveis i selecciona copiagenda en el nostre Inici.
    • Es pot transferir saldo d'una línia Movistar a una altra línia de targeta?
      Sí, amb el servei “Passa'm Saldo” que permet a qualsevol client Movistar transferir saldo de telefonia mòbil a un altre client de targeta Movistar des del seu propi mòbil. Visita la nostra secció de Serveis i selecciona Recàrrega i Saldo del menú.
    • Com es pot consultar el saldo de la targeta?
      Pots consultar-ho trucant al 2266 o a Internet a través del nostre web "https://www.canalcliente.Movistar.es/fwk/cda/controller/CCLI_CW_publico/pub/0,4093,259_1854_200108340_0_0,00.html
      "el meu Movistar mòbil .
      Visita la nostra secció de Serveis i selecciona control de la despesa del menú.
    • Com puc controlar el consum de la meva línia? Disposo d'alguna opció?
      Només has de trucar al 2266, Servei de Consulta de Consum, i podràs conèixer el consum acumulat mitjançant locució o SMS i establir un límit de consum, de manera que en superar-ho, rebis un SMS d'avís.
    • Puc controlar o restringir les trucades de la meva línia?
      Amb el servei Restricció de Trucades, tu decideixes que trucades feixos i reps en el teu telèfon mòbil. A més, pots controlar el consum de la teva línia restringint l'emissió i/o recepció de trucades. Visita la nostra secció de Serveis i selecciona Restricció de Trucades del nostre Inici.
    • Què he de fer abans de sortir de viatge?
      • Comprova si tens activat el servei d'itinerància trucant al teu Centre de Relació amb el Client.
      • Revisa a la secció de Serveis seleccionant Roaming del menú que pots utilitzar el teu Movistar al país que visitaràs, així com les tarifes.
      • Informa't del prefix internacional del país que visitaràs.
      • No oblidis el teu carregador de bateria.
      • Comprova els adaptadors necessaris si el país visitat no disposa del mateix voltatge o del mateix tipus de clavilla o endoll.
    • Com activar el servei d'itinerància?
      El servei d'itinerància s'activa per defecte al moment de l'alta de la línia. Abans de viatjar, comprova que el tens activat trucant al teu Centre de Relació amb el Client de manera gratuïta.
    • Com realitzar i rebre trucades en itinerància?
      Movistar t'ofereix la possibilitat d'utilitzar el mòbil com si estiguessis a l'estranger. Tanmateix, si per limitacions de la xarxa visitada, no és possible trucar com si estiguessis a Movistar, això és el que has de fer en funció de que siguis contracte o targeta.

      1.
      Si ets de contracte: - Per trucar a Espanya:
      Código internacional salida o signo +/Prefijo España (34) / Nº fijo o móvil.
      Ejemplo: 0034 609 100 609 ó +34   609 100 609.

      - Para realizar llamadas a otros destinos:
      Código internacional de salida o signo + /Prefijo del país + Número de teléfono fijo o móvil.
      Ejemplo: 0045 2 361 154 999 ó +45 2 361 154 999.

      2. Si eres de tarjeta:- Per trucar a Espanya:
      *100* nº fijo o móvil #
      Exemple: *100* 609 100 609#

      - Para realizar llamadas a otros destinos:
      *100* Código internacional de salida o signo + /Prefijo del país+Número fijo o móvil#
      Exemple: *100* 0045 2 361 154 999 #
    • Com es selecciona la xarxa a l'estranger?
      A l'estranger el teu mòbil es connecta de manera automàtica a la xarxa amb major potencia del país. També pots connectar-te a través del menú del teu telèfon mòbil.
      Entra en Configuració>Ajustos de xarxa.
    • Quin operador en itinerància té les tarifes més econòmiques?
      Les tarifes d'itinerància no depenen de l'operador de destí, sinó que depenen del país a què viatges. Consulta les tarifes des de la nostra secció de Tarifes seleccionant Roaming en el menú, després selecciona el país destí i et direm el que et costa trucar.
    • Viatjaré a Europa, existeix alguna tarifa especial per a aquest destí?
      Si, la Tarifa Diaria Europa. Aquesta tarifa t'ofereix uns preus reduïts per a les teves trucades i SMS en itinerància a la Unió Europea.
      Consulta les tarifes des de la nostra secció de Tarifes seleccionant Roaming en el menú, després selecciona el país destí i et direm el que et costa trucar.
    • Viatjaré fora d'Europa, existeix alguna tarifa especial per al meu destí?
      Si, la Tarifa Mundial. Aquesta tarifa és la que tens per defecte per als teus viatges fora de la UE sense importar l'operador a què et connectis.
      Consulta les tarifes des de la nostra secció de Tarifes seleccionant Roaming en el menú, després selecciona el país destí i et direm el que et costa trucar.
    • Com puc contactar amb el Centre de Relació amb el Client en itinerància?
      Per a qualsevol informació que necessitis abans de realitzar el teu viatge o una vegada a l'estranger, Movistar posa a la teva disposició el Centre de Relació amb el Client, marcant com a Espanya el número 4554 o el nombre +34 609 100 609.
    • Quines opcions tinc si m'he quedat sense saldo en itinerància i necessito realitzar una trucada urgent?
      Si vols realitzar una trucada i no tens saldo en itinerància, t'oferim diverses opcions:

      - Internet: Accedeix a la nostra secció de serveis i selecciona Recàrrega i Saldo del menú i podràs recarregar utilitzant la teva targeta de crèdit.

      - Recàrrega trucant al 2200 i a través de la teva targeta de crèdit podràs recarregar com si estiguessis a Espanya. Prem aquí.

      - O utilitzar el servei de "http://www.servicios.movistar.es/particulares/pasamesaldo">Passa'm Saldo. Amb aquest servei podràs sol·licitar a una altra línia Movistar que et passi saldo a la teva targeta.
    • Com puc utilitzar el servei Internet a l'estranger i quant em costa?
      El servei d'accés a Internet s'activa al moment de la firma del contracte amb Movistar. Podràs realitzar trànsit de dades sempre que el país on viatges tingui acord amb Movistar. Consulta-ho a la secció de tarifes seleccionant Roaming.

      La baixada de dades a l'estranger té un preu superior als aplicats en territori nacional. Pots consultar les tarifes en la nostra secció de Tarifes Internet seleccionant Roaming del menú.
    • Quan apareixeran els càrrecs en la meva factura del consum que he realitzat a l'estranger?
      Normalment les trucades realitzades en itinerància apareixeran en la teva factura al mes següent en què hagis realitzat el viatge. En determinades ocasions, Movistar rep amb retard (per part de l'operador estranger) la informació de les trucades per poder facturar, per la qual cosa és possible que aparegui el consum en la teva factura en mesos posteriors (fins a sis).
    • Necessito donar-me d'alta en els codis BIDIS?
      No, el servei està disponible, sense alta prèvia, per a totes les línies Movistar, tant per a contracte com per a targeta prepagament.
    • En què consisteixen els Codis BIDIS?
      Utilitzant una aplicació específica instal·lada en el teu mòbil, la càmera del mòbil llegeix un bidi. Immediatament s'executa l'acció associada al codi, per exemple, obrir el navegador i accedir a una URL determinada, manar un SMS o realitzar una trucada.
    • Quins mòbils són compatibles amb els Codis BIDIS?
      Pots consultar la llista de telèfons mòbils compatibles en la nostra secció de Serveis, seleccionant Codis BIDIS en l'inici.
    • El meu telèfon mòbil apareix en la llista de telèfons compatibles. Quins requisits addicionals ha de complir el meu mòbil per utilitzar els BIDIS?
      A més de tenir un telèfon compatible, per poder llegir un bidi necessites:

      • Tenir instal·lada l'aplicació en el teu mòbil.
      • Tenir configurat correctament l'accés a Internet del mòbil.
    • Quin tipus de codis BIDIS puc llegir amb l'aplicació?
      Amb l'aplicació podràs llegir tots aquells codis (bidis) que han estat generats amb la plataforma de Movistar.
    • Com puc conèixer qui va sol·licitar la generació del BIDI?
      Pots trucar al teu Centre de Relació amb el Client, indicant el codi Emissor del BIDI? que s'adjunta amb el codi i obtindràs el telèfon d'Atenció al client de l'empresa que va sol·licitar la generació del BIDI.
    • Puc emmagatzemar un codi BIDI per executar-ho en un altre moment?
      No es poden emmagatzemar els codis per a la seva posterior utilització. El sistema només admet executar l'acció d'un BIDI quan el codi és capturat amb l'aplicació activada.
    • Es pot tornar a realitzar l'acció oferta per un BIDI si es selecciona en l'historial?
      No, l'aplicació no permet tornar a realitzar l'acció definida a un BIDI sense la captura del codi.
    • Què és el correu electrònic Push?
      Amb aquest tipus de correu, una vegada encès el mòbil, el servei Mail Movistar es connecta automàticament perquè no hagis de fer res. Així sempre estaràs connectat. Si el vols, pots desactivar-ho en qualsevol moment per deixar de rebre correu temporalment, simplement prement en la icona de l'aplicació que apareix en el teu mòbil.
    • Quants comptes de correu puc mobilitzar amb Mail Movistar?
      No hi ha un límit, pots gestionar des del teu mòbil quants comptes de correu vulguis.
    • Està garantida al 100% la seguretat de les comunicacions?
      La seguretat de Mail Movistar és molt alta: els missatges van encriptats amb el mètode AES (Advanced Encryption Standard) de 128 bits, des del mòbil fins als servidors de Movistar.
    • Quina versió de correu suporta Mail Movistar?
      Suporten totes les versions de servidors de correu: poden mobilitzar-se simultàniament tots els comptes de correu ISP (Hotmail, gmail, Terra, telefonica.net, etc..) que es vulgui.
    • Es pot utilitzar el servei Mail Movistar a l'estranger?
      Sí, sol cal que existeixi un acord d'itinerància GPRS, 3G o 3,5G amb Movistar per poder utilitzar aquest servei en itinerància.
    • Els missatges esborraments/llegits en el mòbil s'esborren/llegeixen també des d'un PC?
      El servei permet treballar des del mòbil amb el correu com si s'estigués en un PC, per la qual cosa qualsevol canvi que es produeixi en els correus, bé des del mòbil, bé des del PC, es reflecteix en l'altre dispositiu. En el cas d'esborrament de correus de forma manual, els correus esborraments s'esborraran també en el servidor de correu.
    • Els correus s'envien complets al mòbil?
      Si, es rep el correu complet. D'aquesta manera, també estan disponibles sense connexió, fins i tot encara que es perdi la cobertura de Banda ampla. Pel que fa als arxius adjunts, en el correu s'informarà del que hi ha i de la mida que té, i podràs baixar-ho.
    • Quins tipus d'annexos adjuntats al correu és possible visualitzar/editar en els mòbils amb el servei Mail Movistar?
      Poden editar-se amb Mail Movistar tots els documents de Microsoft Word®, Microsoft Excel®, Microsoft PowerPoint®, Microsoft Windows Media® o Atova Reader®, ZIP, etc..
    • És possible reenviar un correu amb un arxiu adjunt sense baixar l'arxiu adjunt?
      Si. Per reenviar un correu que porta annexat un arxiu adjunt no cal baixar primer l'arxiu al mòbil.
    • Què succeeix si rebo una trucada de veu i està activat el servei Mail Movistar?
      A les trucades d'entrada de veu sempre se'ls assigna la major prioritat. És a dir, apareixerà la pantalla de trucada d'entrada i es posarà el servei Mail Movistar en pausa. Una vegada hi hagi finalitzada la trucada de veu, el telèfon tornarà a connectar el servei de Mail Movistar per rebre i enviar correus.
    • Què necessito per gaudir de Pagaments Movistar?
      Pràcticament qualsevol telèfon és apte per realitzar pagaments amb el mòbil. No cal cap configuració especial. Tampoc no cal tenir GPRS o MMS. Deus ser client Movistar i no cal que et donis d'alta. Aquesta es realitzarà durant la primera compra sempre que compleixis les condicions necessàries. Posteriorment, hauràs d'acceptar les condicions generals del servei que estan disponibles en el web de serveis. A més no cal que ens proporcionis cap dada de caràcter personal. Movistar utilitzarà amb el teu consentiment directament les mateixes dades del teu contracte d'empresa.
    • Com em puc donar d'alta en el servei Pagaments Movistar?
      No cal que et donis d'alta. Aquesta es produeix de manera automàtica amb la primera compra.
    • On puc utilitzar aquest servei Pagaments Movistar?
      En tots els establiments on vegis una etiqueta identificativa amb els logotips de Mobipay i els tres operadors mòbils. Aquesta etiqueta conté les instruccions d'ús, així com la referència que has de teclejar per comprar el producte.

      • Màquines expenedores en Aeroport de Barajas, grans superfícies de Madrid com Hipercor Sanchinarro, Factory Getafe i las Rozas o Leroy Merlin a Majadahonda, en la Universitat Carlos III (Madrid), en l'estació de l'AVE de Santa Justa (Sevilla), etc..
      • En les zones d'aparcament regulat de Tarragona.
      • En entorns d'apostes per mòbil i compres a distància (Lotojuegos, Piunch, etc..).
      • En aquells sites WAP on aparegui el logotip Pagaments Movistar.
    • És segur Pagaments Movistar?
      Pagar amb el mòbil és un procés completament segur, ja que precisa tenir físicament el telèfon mòbil. Tot el procés de compra es realitza sota un entorn segur i fiable.
    • Pot comprar una altra persona fent-se passar per mi?
      És molt difícil, atès que la compra s'inicia i autoritza únicament des del propi mòbil sobre el qual es realitzarà el càrrec.
      Per a compres d'imports molt baixos no cal introduir cap PIN, per la qual cosa seria possible que algú que robés o tingués accés al teu mòbil sí pogués efectuar alguna petita compra, de la mateixa forma que podria realitzar trucades amb el teu mòbil fins que comuniquessis el robatori del terminal. No obstant això, gràcies als límits de compra del sistema, l'import de les compres fraudulentes sempre seria petit.
      En qualsevol cas, si et roben el mòbil el servei Pagaments Movistar serà bloquejat quant el nostre sistema coneixement d'aquest fet.
    • Sempre tindré disponible el servei Pagaments Movistar? Com em puc donar de baixa?
      Pots gaudir del servei de forma indefinida. Tanmateix podràs suspendre-ho de forma temporal, sol·licitar l'autosuspensió o donar-te de baixa simplement trucant al teu Centre de Relació amb el Client. Per a una suspensió de l'usuari voluntària només has d'accedir al gestor de compres.
    • Què he de fer si em roben el mòbil si he realitzat pagaments amb el mòbil?
      Si t'han robat el mòbil, has de trucar al teu Centre de Relació amb el Client per denunciar el fet i suspendre per robatori o pèrdua la línia.
    • Durant el procés de registre de Pagaments Movistar ha hagut un errada. Com el soluciono? Poden haver piratejat les meves dades?
      Encara que el registre és automàtic, Movistar et confirmarà amb un SMS que el teu registre s'ha dut a terme amb èxit. Si ha existit algun problema sempre pots posar-te en contacte amb el teu Centre de Relació amb el Client.
    • Quant em costa pagar amb el meu mòbil?
      L'alta en el servei no porta associat cap tipus de quota d'alta o mensual. En el cas de productes físics i apostes, i quan l'usuari iniciï la transacció amb un missatge, cada transacció tindrà un cost en concepte de comunicacions. Consulta el cost en la nostra secció de Serveis, seleccionant Pagaments Movistar en l'Inici.
    • Aquesta nova forma de pagament suposarà un despesa addicional important per als usuaris?
      Al contrari. Gràcies a aquest sistema podràs gestionar amb tota exactitut les compres de petit import que vas realitzant. La nostra intenció és donar un ús nou al telèfon mòbil de manera que sigui un sistema senzill i útil per realitzar les compres de petit import, evitant d'aquesta manera disposar d'efectiu o de l'import exacte si la màquina no admet devolucions.
    • Quins són els límits de consum per pagaments amb el meu mòbil de la meva línia?
      De manera general existeixen uns límits de consum:

      • 6€ per transacció.
      • 30€ acumulats diaris.
      • 60€ acumulats mensuals.

      Movistar podrà, tanmateix, personalitzar aquests límits segons el perfil de cada usuari.
    • Existeix alguna forma de conèixer quins són els límits de pagaments en el mòbil aplicat a un usuari?
      Si. Aquests límits poden consultar-se trucant al teu Centre de Relació amb el Client.
    • Necessito número d'identificació personal (PIN) per comprar amb el meu mòbil en màquines expenedores?
      No cal cap PIN.
    • Què he de fer si la màquina expenedora no em dispensa el producte que he pagat amb el meu mòbil?
      Posa't en contacte amb l'operador de vending de la màquina, a través del número de telèfon que s'indiqui en la mateixa.
    • Necessito número d'identificació personal (PIN) per pagar amb el meu mòbil en entorns d'aparcament regulat?
      No cal cap PIN. Després de rebre un missatge amb el detall de la compra que realitzaràs, has d'autoritzar la transacció amb el teu telèfon. Per a això hauràs de prémer la tecla 'Respondre' en el teu telèfon, introduir 1 i enviar el missatge.
    • Què he de fer si el parquímetre no em dispensa el bitllet que he pagat amb el meu mòbil?
      Posa't en contacte amb l'operador d'aparcament regulat, a través d'un vigilant o del número de telèfon que s'indiqui en el parquímetre.
    • Necessito número d'identificació personal (PIN) per comprar a distància amb el meu mòbil?
      En la majoria dels casos no cal cap PIN.
    • Què he de fer si després de realitzar el pagament no rebo el justificant o bitllet del producte?
      Posa't en contacte amb l'empresa proveïdora del producte.
    • Què he de fer si he realitzat la compra d'un producte però no s'ha baixat?
      Has de posar-te en contacte amb el proveïdor o empresa que t'està oferint el servei. També pots fer-ho a través del Gestor de compres.
    • Com obtinc el meu número d'identificació personal per pagar amb el mòbil?
      No cal cap PIN per realitzar les teves compres.
    • Com puc accedir a emoció?
      No importa la marca de telèfon que tinguis, sempre que estigui homologat per Movistar tindràs accés a emoció i podràs visualitzar els continguts en el millor format possible. Per connectar-te, cerca en el teu mòbil la icona d'emoció o, si no, Accés a Internet (o similar). A partir d'aquest moment s'establirà una connexió i es mostrarà en la pantalla del telèfon el menú principal d'emoció, des d'on podràs navegar per l'oferta de continguts. A més t'oferim la possibilitat de baixar-te els continguts que vulguis a través d'Internet en la nostra botiga d'emoció.